Showing posts with label higuain score hatrik. Show all posts
Showing posts with label higuain score hatrik. Show all posts

Sunday, June 13, 2010

Argentina nombor dua di belakang S.Korea......

Segalanya tidak seperti yang dijangkakan... argies dan gaya permainan latina nya sangat sejuk beku. messi konda kondi seolah2 beliau masih di nou camp. jonas gutierrez..pemain harapan aku nampaknya terkulat oleh ketegapan negro negro bersatu... segalanya nampak lancar bila legend MU, gabriel ivan heinze membuat tandukan menjunam ke arah pintu gol yang dikawal vincent enyeama( power gile mamat ni, elok MU beli)..

this sums up argentina first match...baru first match, enjin sejuk beku lagi

tapi sumenye tak berjalan lancar lepas tu. gutierrez may be the main man malam ni, tapi selaku presiden Kelab Peminat Jonas Gutierrez, aku tau beliau boleh bermain dengan lebih baik lagi.
Gonzalo Higuain, yer mamat yang dijangka akan hadir ke malaysia bersama skuad Real Madras nampaknya menepati ramalan aku bahawasanya beliau akan flop-seflopnya..hoitt higuain lu target lobang idung enyeama kaaa? Messi konda kondi pulau berhempas pulas mengilit lawan.dan cube menyepak bola ala penari kebudayaan ke arah gol. Milito pulak masuk lambat sangat so die memang tak bleh nak buat pape. Sergio Romero.. ye keeper ni merampas tempat keeper2 argentina yg aku kenal selama ni, aku pelik kemane hilangnya leo franco, abondanzierri dan oscar ustari...tapi romero nampak ok la jugak

sekian artikel buhsan dari aku..kerana match tadi sememangnya agak bosan....prfttt...