Thursday, May 13, 2010

Beckham Tak Nak Jadi Pengulas Cam Hasbullah Awang

Demi skuad kebangsaan England, David Beckham tidak mahu menjadi pengulas sukan seperti Hasbullah Awang,Shauky Kahar,Fauziah Ahmad Daud dan beberapa pengulas sukan lain yang merapu.

Kecederaan yang dialami oleh Becks menyebabkan peluangnya untuk beraksi di wc nanti maybe terjejas.Namun walaupun die cedera, semangatnya tetap masih ade untuk skuad kem England kite.

Becks menegaskan lagi bahawa dia menolak untuk menjadi pengulas di beberapa buah program tv dan dia masih fokus dan mendahulukan lagi kepentingannya untuk England.

Terdapat beberapa stesen2 tv terkemuka di dunia seperti BBC,ITV,ESPN serta stesen TV dari Amerika Selatan,Afrika,Asia dan Timur Tengah berminat untuk mengajak die menjadi pengulas bersama mereka.

Akhbar Daily Mail memberitahu, alasan Becks menolak tawaran2 tersebut ialah kerana dia masih berharap untuk dibawa ke Afrika Selatan sebagai pembantu assisten Fabio Capello.

P/S : Becks ni memang suka mewakili negaranya dari kelab.Fuh aku dapat rasakan semangat nasionalisme yang ada dalam diri Becks yang kini semakin membara,hehe.

3 comments:

  1. kesian beckham x dapat main world cup..


    My latest entry : Fakta Tentang Sperma !

    ReplyDelete
  2. perghh...gmbr tak agak2 ko nih...huhuhu

    ReplyDelete
  3. haha seksi ke nirelwof,rasenyer xde masalah utk golongan2 cam kite nih,ke ade gol.pompuan masuk blog ni jgk,kihkihkih

    ReplyDelete