Monday, May 24, 2010

Key Player Direhatkan

Capello dengan bangganya menyatakan die akan merehatkan beberapa trio2 utama skuad tiga singa menjelang menetang Mexico dalam friendly match di Wembley hari rabu ini.

Dengar cite, pemain2 dari kelab chelsea seperti John Terry,Ashley Cole,Frank Lampard dan Joe Cole tidak akan bermain.Begitu jugak dengan goalie portsemut, David James(aku benci rambut die).Pendek kate,yang main kat final fa cup 2009/2010 tak main lawan Mexico hari rabu ini.

Capello akan menjadikan match hari rabu ini sebagai "test experiment match".Match tersebut bakal menguji minda,fizikal player2 kem england bagi menghadapi pentas world cup yang lebih mencabar.

Ape2pun jangan dipandang rendah dengan keupayaan barisan2 mexico.Barisan Mexico bukanlah seperti barisan buah oren yang hanya sedap diminum tapi tidak pandai bermain di atas katil.

 Tak de orang nak minum ke air oren ni ?

7 comments:

  1. mexico salah satu team yang kuat juga seperti argentina

    ReplyDelete
  2. yup setuju dgn lambretta... mexico ni mcm team dua alam... hehe.. tmpt sejuk bleh main, tmpt panas macam afrika pun still cergas... nak2 performance diorg tgh tinggi skang.. tgk je la.. :)

    ReplyDelete
  3. aikkhhh...apesal air oren jer ni?..macam ada petanda oranje nk menang je ni...

    ReplyDelete
  4. lu punya air oren masam,ini air oren versi darah 3 singa....konfem minum jadi "gian" nak juara wc,hehe

    ReplyDelete
  5. pergh hari rabu ape..kul 2/3 pagi nanti lawan mexico,adoi

    ReplyDelete
  6. "Barisan Mexico bukanlah seperti barisan buah oren yang hanya sedap diminum tapi tidak pandai bermain di atas katil"..
    Hehe.. ak xtau camne leh ada kene mengena ngan katil haha.. Dan lagi 1, oren utk holland hihi.. Mexico letak je bondito yang kat kfc 2 ke, mafia ke, antonio banderas ke haha :D

    ReplyDelete
  7. haha adam,kalau ko xtahu ape tu barisan atas katil,sila tanye encik bujang bahagia,hehehe

    ReplyDelete