Wednesday, June 23, 2010

Les Blues Cry Until 2014....

Seperti yang dijangka, team faveret budak2 tadika tersingkir awal.Aku dah kate, kalau dah sengal tu, sengallah seumur hidup.Tak nak ulas panjang mengenai faktor2 kekalahan serta penyingkiran France dari WC 2010 ini kerana entri aku yang sebelum ini, dah aku jelaskan.Terpulanglah sama ada seseorang itu boleh menerima atau tidak, hakikat yang aku nyatakan dalam entri tersebut.

Ape2pun kepada fans2 France,usah berduka...WC 2014 akan kembali lagi.

Kat bawah ni, aku sajikan scene2/gambar2 yang menarik di sebalik kekalahan dan penyingkiran hebat France dari WC 2010.

Inilah die..."The Man With Fire" Opss...silap..."The Man Who Make A Fire"

Red Card for Gourcuff selepas die menyiku MacBeth Sibaya

Gourcuff rilek je dapat red card tapi si Cisse ni plak yang "over dose".Nak jugak ke red card bro ?

Katlego Mphela menjadikan scoreline 2-0 untuk teamnya dan kedudukan France sudah berada di ambang "pack beg to home".

Henry : Ape cite sekarang ni, Dom ?
Domenech : Tak de cite...ko masuk, ko main je,pastu buat suke sorang2 kat atas padang tu erk

Ape dah berlaku ? France akhirnya dapat jugak gol sebijik.Dari Sagna kepada Ribery dan Ribery terus pass ball kepada Malouda dan Malouda Scores.Tapi ape boleh buat, itu gol pertama dan terakhir untuk France dalam kempen WC 2010 ini.

Aik Henry ? Takkan nak buat gol handball lagi kot ?....Sudah2lah tu,,,...

"jangan di ucap selamat tinggal...jangan kau ucap selamat tinggalll" .Lagu ini kerap kali dinyanyikan oleh Domenech di bilik persalinan anak2 buahnya itu.

Domenech : Ape main tarik2 ni Perreira ? Geli tau...
Perreira : Tahniah Dom, kite berjaya sama2 disingkirkan dari pentas WC kali ini...syabas untuk kite.! 


Ape kate Anelka mengenai penyingkiran skuad "kesayangannya" ini ?

Peace yo,Domenech.!!! Aku dah sampai dulu,yeay!!!

P/S : Takziah untuk Fuad dan kredit untuk Juan...

4 comments:

  1. wahahha..
    suke2 wat ayat sendiri..
    best2..

    ReplyDelete
  2. ha ha ha.. france2... dah sah2 nak blah.. tp sempat gak dia tarik south afrika sekali dgn gol tunggal itu.. sian bafana bafana... :p

    ReplyDelete
  3. kalau layak la masa 2014 , kalau tak layak ? lalalala ~

    ReplyDelete
  4. aku rasa laurent blanc mungkin boleh naikkan balik france...
    mungkin laaa....

    ReplyDelete