Tuesday, June 29, 2010

Sambal Horen Pulak...

Resipi terbaru...

Haaa.. cik adik n abg.. hari tu, kita makan nasi lauk sambal cili.. tapi kali ni kita akan makan nasi lauk sambal horen... ha ha ha? pelik? tak.. just ganti limau dgn oren jer.. :)



sedap? ha ha ha... kalo dulu sambal sendiri, pastu campur ngan cili... kini akan campur plak ngan hirisan air horen.. wah! pasti sedap sekali di makan bersama keluarga di kala perut lapar atau sahur sebelum puasa...




ke tidak berapa 'samba'an brazil... tetap mensajikan persembahan baik dan bertenaga... serta berjaya menceroboh gawang pihak lawan.. adakah skuad oranje mampu menangani kehebatan, kelicikan dan kekentalan 11 pemain brazil? 
Brazil penuh dgn kejutan... ramai yang tidak menyangkakan skuad ini akan terus melangkah maju setelah Dunga membuang pemain2 bintang seperti incek Ronnie (yang kini masih lepak di rumah aku, tgk live WC menerusi Astro Beyond, HD). Ramai yang tidak rasakan yang Brazil akan tetap menjadi pilihan setelah mengubah rentak samba kpd direct football... 


adakah Brazil akan mencipta sejarah menjadi pasukan yang pertama dapat menang di tanah Afrika seterusnya menjadi pasukan yang berjaya menjadi juara walau di mana pun WC ini berlangsung (Eropah, Asia dan Afrika)?




Mari kita sama2 nantikan....

ps: Still terliur tgk sambal kat atas dan bawah ni... :)


2 comments: