Thursday, June 10, 2010

Seks bukan mainan kami .

Sori bos , ghua buat part time .. carik duit lebih sikit . tu yang takde masa . Aritu ghua apply kerja di Reader's Digest . Ghua kene setel satu survey . 

Keputusannya memberangsangkan nafsu sukan . Hanya 5 peratus saja yang memilih untuk berasmara bersama pasangan masing-masing ataupun pasangan rakan mereka seperti tabiat bekas kapten England . 95% lagi memilih untuk berasmara dengan astro ---- with HD . "mak , ada dua mat saleh".

Dan 52% berkata kecemasan seperti nak bersalin saja akan menghalang mereka dari menonton Bola Sepak , dan dari semua tu , 5% kata , mereka akan gamkan diri mereka ke Televisyen . Kalau dah gam kat TV , macamna nak tengok TV ? hmm
 
38% pula berkata mereka tak minat bola sepak tetapi lebih suka kepada gosip-gosip artis kahwin ahli politik , ahli politik kahwin lari dan tak kurang juga mereka yang prihatin lebih berminat kepada isu judi bola sepak dari bola sepak itu sendiri .

Namun , jika Jerman berjaya dalam edisi kali ni , dijangka ia akan menghangatkan suasana bilik tidur : 4 tahun lalu diberitakan selepas sembilan bulan WC tamat , bandar-bandar dan kampung-kampung di Jerman dibanjiri oleh bayi yang baru lahir . Dapat No 3 , banjir . Cuba bayangkan BILA menang tahun ni , mahu tenggelam Jerman dengan bayi . 
Anak adalah anugerah Tuhan . Jangan sia-siakan . Jangan dibuang . Kalau dibela , mungkin boleh ganti Santokh Singh , kurang-kurang pun , Hasbullah Awang .
Kalau ingin membuang sampah , sila buang didalam tong sampah yang disediakan . Jagalah kebersihan negara kita .


barisan skuad tahun ni | Yang takde adalah defender Andreas Beck . Cuba lagi ya .

6 comments:

  1. ape ko mengarut nih??xpaham aku...

    ReplyDelete
  2. kem jerman pun da nak tiru perangai kem england

    ReplyDelete
  3. klu German draw or lose ngan Serbia..
    habislah lwn England 2nd Round

    ReplyDelete
  4. entah ape yg ko mengarut ni r.k...skuad asmara ? seks atas katil ?

    ReplyDelete
  5. klu tak silap aku, maradona je bagi anak buah dia main atas katil sblm main atas padang...huhuhu

    ReplyDelete