Wednesday, June 16, 2010

FIFA diktatorisme

Oranje ladies kene tendang dari Stadium hanya kerana mereka memakai baju oren yang sama beramai-ramai . FIFA mengambil langkah menangkap 36 gadis Oranje kerana mengesyaki mereka adalah marketer dari syarikat Bavaria . 

Bavaria berkata mereka memang mengeluarkan pakaian berbaju oren tetapi pakaian tersebut tiada langsung ade logo company . Mereka mengeluarkan pakaian tersebut semperna sambutan harijadi queen , Queen's Day . Oranje and Orange kenot dipisahkan , rakyat Holland akan pakai apa saja pakaian oren untuk aktiviti keraian mahupun pesta . Begitu juga menonton bola sepak .

36 Oranje Ladies yang tak bersalah ini telah ditangkap dan disoal berkali adakah mereka bekerja dngan Bavaria dalam tactikal ' ambush marketing ' . Ambush Marketing oleh syarikat yang tidak ada dalam senarai penaja adalah dilarang keras oleh FIFA . Dikatakan bahawa jika bersalah boleh dipenjara selama 6 bulan di Afrika .

Siasatan yang menunjukkan mereka tidak bersalah dan tindakan mereka selepas ini pasti akan menarik perhatian . Adakah FIFA akan disaman .

Buat penyokong yang nak pergi Afrika tengok WC , jangan pakai baju , seluar ,stokin ada logo al-ikhsan ataupn menggunakan selipar Asadi . Nanti kene tangkap . 
Poor ladies , the outfit is nice , very fashionable and ORANJE . Sue FIFA dear , please ...

Poor Girls | some of beautiful Oranje Ladies that had been force to leave the arena

3 comments:

  1. tak pasai2 kena tangkap
    :p

    da la cun, sexy lak
    what a waste
    heh!

    ReplyDelete
  2. aku pun xpaham asal gadis2 dara kat sana semua lawa...oranje2..

    ReplyDelete
  3. tak de orang nak posting ke pasal news "jualan harga kondom naik selepas team korea selatan menang dengan greece hari tu " ?

    ReplyDelete