Monday, June 14, 2010

Asia dipentas Dunia

1 menang , 1 kalah . Setakat ini tiada kejutan untuk kem dari asia . Kem Korea Republik berjaya membuatkan pengkritik bola sepak tempatan tersenyum menyindir FAM dan tenaga tertinggi badan tersebut . Manakala pasukan dalam ranking nombor satu Asia , Kem Aussie terpaksa akur kepada kehebatan Kem Jerman yang menurunkan rata-rata pemain muda dalam edisi Zoo Afrika tahun ini . 

Pengkritik bola sepak dan peminat sukan ini pasti tidak sabar melihat prestasi pasukan Jepun yang akan turun menentang Cameroon 10 malam ini . Dan disusuli pula pasukan yang pertama kali ke Piala Dunia , komunis Kem Korea DPR yang akan menentang Kem Brazil .

Jepun yang akan menentang Cameroon , wakil dari benua Afrika pastinya akan mendapat sokongan terbaik dari hon-hon langau peminat bola sepak Afrika . Buat pasukan jepun , mereka perlu untuk mengambil ubat tahan pening agar tidak terpengaruh dengan bunyi langau yang dikatakan bertujuan untuk memukau dan melekakan pemain lawan . 

langau yang berpotensi untuk hipnotis | African horn , made from pure Bull

Korea DPR pula pastinya akan turun dengan senjata-senjata berat yang tersembunyi sekian lamanya . Pertembungan antara negara berperang yang mempunyai banyak rahsia dan negara yang berpolisi mengindustrikan bola sepak ini pasti mendebarkan . 

Prediction :
Jepun 3-1 Cameroon
Brazil 2-3 Korea DPR

Brazil je pun , eleh | Kim Jong-Hun , Korea DPR coach

9 comments:

  1. aku pun cakap kat member aku
    bunyik langau
    diorang kata bunyik lebah...
    entah2 bunyik kangaroo!!

    ReplyDelete
  2. bile cikgu subkhiddin adili match erk ? match ape ? aku harap match england,die jadi ref

    ReplyDelete
  3. gua konpius selatan ngan utara...huhuhuhu

    ReplyDelete
  4. korea utara la woi...negara gua tu beb...

    ReplyDelete
  5. hekeleh sukarno...negara die konon...mane posting utk kem komunis ko tu...

    ReplyDelete
  6. korea utara pnah masuk WC kan..zaman dulu dulu

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. kalau korea utara menang mlm nih.. kouta asia patut tambah jadi 6 pasukan ke world cup... australia tendang keluar suh main dlm ocenia group ..bikin kacau saja

    ReplyDelete